Merhaba güzel anneler, oğlum dün akşam rahatsızlandı öksürük başladı balgamda var belli sesten. Dün gece hatta 4 kez falan kustu balgamlı ama bitmedi demekki. Buradaki bazı şeyleri denedik bu akşam, ayağının altına yapılan karışım, tereyağı pekmez ikilisi vs ama hiçbiri işe yaramıyor. Acile götürmeyi düşünüyorum ama şansa bugün eşim geç gelecek oğlumda hala uyuyamıyor. Önerebileceğiniz bi ilaç vs bir şey var mıdır acaba en azından günü kurtarsak yarın doktora götürürdüm