Fulakinci Zuhal1414 ben Çiğli Evka 5 te oturuyorum burada bile doğalgazsız evi yeni kiraya verdiler 1200 TL. Açıkçası 500 bayağı iyiymiş 🙂
S-oy Fulakinci benim oturduğum yerde 1500den aşağı yok üst katımızı 2000 tlye verdiler biz de 1600e oturuyoruz bize de zam kapıda eşim asgari ücret +prim usulü çalışıyor ne olcak bilmiyorum