Bebeğim normalde güzel emerdi Red vardı ama bi şekilde idare ederdik . Açlık duygusu yok oldu resmen zorla besliyorum biberon kabul etmiyor meme zorla uykuda alıyor sütüm azaldı git gide geceleri uyanmıyor artık acıkmıyor cunku bu normal mi idrar yolu enfeksiyonundan şüphelendim yok öyle bişey bir anda oldu keyfi huzuru yerinde