Postunuzu Okuyunca içim açıldı 😊Kavga yok,insanlar birbirine kin de kusmuyor.”Gel vatandaş kitap mevzu bahis burda ! “diye bağırasım geldi😅Ne güzel bir istek,ne güzel gelişimci bir anne..Öğrenciyken eski kitaplarımı sahafcıya götürür yenileri ile takas edip o şekilde kitap alırdım okumak için.Malum öğrencilik..Ozaman kendi kendime söz verdim.Mesleğimi icraa etmeye başladığımda kendime kocaman bir kütüphane kuracağım diye.Çok şükür başarıyorum..Eşim de sagolsun beni kıZdırcıkça elinde kitaplarla gelir ,onun da katkısı çok oldu😅Ben de :”Canını iste fakat kitaplarını isteme.” cümlesindeki özneyim malesef😅Ama size kitap hediye etmek isterim.kubra.danabas@hotmail.com mail adresim.Keyifli okumalar 🦋