sunbaby kuzu normaldır ıkınması, sonuçta kendi kendine kaka yapabilmeyi öğrnemesi lazım.daha kendi gazını çıkarmayı bile 4.ayda öğrenecek. Siz çatlağı iyileştirmeye çalışın, kaka yaparken 1 2 kez sıkıntı çektikten sonra,kendiliğinden yapabilmeyi öğrenecektir.siz yardım ederseniz sürekli,bebeğiniz bunu başaramaz.siz bacaklarını sürekli düzenli olarak her fırsatta bisiklet pedalı çeviriyormuş gibi hateketler yaptırın,boş bol bacaklarını karnına bastırın.başka da hiç birşey yapmayın.