busrasilra14 bi yerde okumustum, bebeklere dediğiniz gibi söylersek kapıya kafasını vurdu diyelim pü kapı sen neden bebeğimin kafasını acıttın gibisinden, ilerde suçu karsısına atma, kendinde hata bulmama gibi durumlar söz konusu olabiliyomus, bende bi kaç kere yaptım istemeden tabi halbuki biliyodum yapmamam gerektiğini. Simdi ise, kapıya vurdu diyelim bi yerini, annecim dikkatli olman lazım, önüne bakmadan yürüdün kapıyı görmedin, parmağını cekmeceye sıkıstırdı, annecim parmağını buraya koyarsan canın yanabilir acıyabilir i. Ben bu sekilde yallasıyorum. Bebekler anlıyo mimikten olsun anlıyolar. Belki benimde hatalarım vardır ama en aza indirgemeye calısarak kendimce birşeyler yapmaya calısıyorum.