Badem artı yönleride eksi yönleri de cok mesela benim 2+2 asagı katta oturma odası ,cocuk odası mutfak var yukarda yatak odası misafir odası. Cocuklar biraz bğyük olsa sıkıntı yok da sürekli yanımızda uyuyorlar ,yada bizde asagı katta uyuyoruz merdiven cok sıkıntı hele misafir gelince kabus in çık cocuklara dikkat etmek lazım güzl yanı teras var üst katta istedigimiz kadar gürüldü yapabiliriz rahatlar sana tabsiym 3 +2 ler cok kullanıslı olıyor