Bebeğim bugun sünnet oldu doktorum akşam calpol ver dedi ilacı verirken nefes borusuna kaçtı mosmor oldu öyle korktum ki hemen müdahale ettim gözyaşları eşliğinde üzerinden 1 saat geçti hala kalbim ağzımda korkudan elim ayağım titriyor ilk çocuğum evlat ne denekmiş bugun çok iyi anladım şuan kendimi çok yetersiz hissediyorum 😢😔sizler ilacı bebeğinize nasıl veriyorsunuz bogazına kaçmaması için nolur akıl verin kafayı yicem ben bir daha ilaç verememki çok korkuyorum 😔😔