Sealeft benim bebegim 11 aylik olmak üzere yasina girdikten snra bende dusunuyorum. Suan bile yaninda bi cocuk olunca odasinda oyuncaklariyla sıkılmadan saatlerce oynayabiliyor.
Insallah 2. Cocugumda sakin olur beraber oynayabilirler zaten ewden cikamiyorum hastalik var cocukla disarisi zor oluyor. Cikacagm zamanda esim kardesim olur yanimda bi sekilde hal olur diye dusunuyorum. Uykusuzlugada alistim 4 5 sene ara verip basa dönmektense 4 5 sene sonra rahat ederim diye dusunuyorum insallah öylede olur tabii 😂 ne gelicekse raziyim artik. Benim kardesimle aramda 10 yas var asla anlasamiyoruz ben abla degil bi nevi kucuk anne gibi bisey olmustum annem calismaya falan baslamisti ben bakmistim bu sekilde olsunlar istemiyorum arkadas gibi olsunlar. Herkesin dusuncesi farklidir tabii ama benimkiler suan bu yönde