Pinar272727 Sealeft bizimkide 25 aylık, bi yandan cok istiyorum ama bi yandanda korkularım var cesaret edemiyorum ☹️
Kusannesi Sealeft tamamen size bağlı. Ben 5 yas istiyorum. Oglum 22 aylık şuan hamile kalsam yıkılırım çok zor bi cocuk cunku
drn5410 Sealeft şartlara çocuğa aileye göre değişen bir soru… Benim kızım 14.5 aylık aşırı anneci wc bile zor giderim ve tek başıma büyütüyorum annem uzakta kayınvalidemde asla durmaz görünce ağlıyor.. O yüzden bizim için en erken 3 hatta 4 yaş gibi duruyor. Ama annem kardeşim yakın olsa bu kadar düşünmezdim sanırım tabiki nasip bazen istesekte olmuyor, istemesekte oluyor 🌹
Beraatyesimm Sealeft cok gencsin erken yaşın büyük olsaydı getir derdimde ama gencsin daha yıllar sonrada getirebilirsin
Sealeft 1Mother1Boy ikisi beraber büyümeli diye düşünüyorum annem de kayınvalidem de yanımda yakınımda olduğu için sorun olacağını düşünmüyorum
Kuzey06 Sealeft benim bebeğim sekiz aylık yaşına girsin bende düşünüyorum. Kayınvalidem yardımcı oluyor saolsun. İkisi beraber büyüsün istiyorum.
1Mother1Boy Sealeft Hayırlısı olsun inşallah. Benim de annem de kayinvalidem de yakınımdalar ama ben hertürlü ihtimalleri göz önün de bulunduruyorum. Sağlık sorunları vs. herşeyi düşünmek gerekiyor. Sizin için hayırlısı olsun diyelim.🤗
sonsuz17 Sealeft benim durumum da seninle aynı kızım 23 aylıkken düşündüm o ay oldu 6 haftalık hamileyim şimdi sırf arkadaş olsun birlikte büyüsünler diye
nesee Sealeft aslında beraber büyümeleri güzel ama zorluğu çok kızım 3 yaşında oğlum 2 bucuk aylık çok zorlanıyorum onunla uğraşayım derken kızıma vakit ayıramıyorum sonra neyse geçecek inşallah diyorum bilmiyorum zor yani
Deletedmom5284 Daha birincisi bebek, biraz çocukluğunu yaşasın gezsin tozsun eğlensin beraber bol bol vakit geçirin, iki bebekle ilgi ikiye bölünecek iki yanda eksik kalacak birde yorgun bitkin bir anne