ikiprensannesi21 Sarem34- ıhlamur veriyorm ben bebegime 3 aylık olcak öksürüğü baya azalttı deneyn istersenz rahat uyuyorlar
ikiprensannesi21 Sarem34- sormadm ilk oğlumada öyle verirdm bi reaksiyon göstermedi vermeye devam ediyorm sadece yapraklarnı kaynatıyorm ben tabi
Acelyaa Zeytinyağını ısıtıp ılışınca sırtına sür daha sonra yine ılık bir havlu koy beklet öksürüğüne iyi gelir inşallah
Sarem34- ikiprensannesi21 6. Aydan küçükler için bitki çayları önerilmedini söyledi anne içsin sütten geçer dedi