Keremcanannesi Hayırlı geceler Kızlar oğlum yarın 1 yaşında aşısı olucak goggle da uykuhali ates fln diyo yaptıranlarda ne gibi yani etkiler oldu ne zaman geçti bide grip suan burnu fln akiyo sorun olurmu ki Bilgi verir misiniz
anayim-ben-ana Keremcanannesi ben geçen cuma oğluma 1 yaş aşısı yaptırdım. O gün ve ertesi sabah iyiydi ama gecesi ateşi yükseldi 38.5a kadar çıktı sabahına ılık duş ve bi ölçek calp verdim çok şükür bir daha yükselmedi 🌺
Kk41 Keremcanannesi Hasta olunca yapılmıyor aşı diye biliyorum . 9. Ayda olanla aynıysa oğlumda bi yan etkiyapmamıştı
yaseanne1 1 yaş aşısından hemen sonra hiç bir şey yaşamaıdk ama 2 hafta sonrası bir ateşlendi arkadaşımda yaşamış aynısını, doktoru aşıdan dolayı olabilir demiş ona, suçiçeğinden ötürü. doğrusu nedir bilmiyorum. Direkt aşı sonrası hiç bir şey yaşamadık ama..
Keremcanannesi yaseanne1 2 hafta sonra cok uzun bi süre degilmi şaşırdım cok gecmis olsun tesekkur ederim🍀