-nuurr9206 benim kızım 9 aylık ek gıda sebebiyle azalttı ama 2-2 buçuk yaşına kadar vermeyi düşünüyorum inek sütü vermeyip, bir de geçen bir post açılmıştı burda 9 aydan sonra 3 numara mamaya geçilmeli diye, hazır mamadan konuşuyorken 1 yaşından sonra 3 numaraya geçilmesi gerekmez mi sizce? Sma optipro 2 numara kullanıyoruz biz 3 mü almalıyım?