Rabiasya04 ben kahvaltısını klasik kahvaltı olarak veriyorum canım. Yumurta bazen haşlama bazen tereyağında pişiriyorum. Yanında peynir pekmez salatalık bazen çok az meyve. Yumurtasına bazen patates rendeliyorum.
Haşlanmış yumurta ile avokado eziyorum. Yanında yine klasik kahvaltı. Ben karıştırmayı tercih etmiyorum. Sonradan kahvaltı yapmak istemiyorlarmış. Şimdi organik un sipariş ettim arada pankek krep falan yaparım diye. Genelde böyle 🥰