Emziriyorum gebe olduğum için bıraktırmam lazım hemde memeye çok düşkün o yüzden yemek çok az tüketiyor 12.5 aylık 10 kilo bir deri bir kemik kaldı iyice çok üzülüyorum sabır taşı deniycem yarın İNŞALLAH yemeğe yönelir sizde emmeyi bıraktıktan sonra yemeğe yönelen çocuklarınız oldu mu