Senem1234 Merhaba Anneler İnstagramda denk geldiğim bir sayfa var minicity adında. Fiyatlar diğer yerlere daha uygun gibi acaba bu sayfadan alışveriş yapıp memnub kalan var mı ?
YigitefeBey Senem1234 daha önce 1 kere alışveriş yaptım ürünleri güzel ama LCW kalitesi beklememek lazım ama iyiydi yani
Tortilla_ Senem1234 Ben ordan çok alışveriş yaptım. Kalitesi iyi diyebilirim (lcw, e bebek kadar değil ) Kalıp olarak biraz dar 1 yaş bebeğe 2 yaş alın derim
eceunverkanra Senem1234 Benim arkadasimlarim var yapan memnun kaldiklarini da soylemişlerdi ama ben yapmadigim icin kalitesi vs nasil hic bilemiyorum
Koca_bebek Tortilla_ aynen bende sürekli alıyorum hanfendinin dediği gibi kalp dar 1 alıyorsan yaşı 3 alın derim
masalcik Senem1234 Ben yaptım ve hala da yapıyorum memnunum tek sorun ürünler çok çabuk tükeniyor beğendiklerime bakıyorum hep bedenler tükenmiş oluyo
Yasemin_06 Senem1234 miniciyt uygun ve gzl ürünleri var ha bı LCW hm zara kalitesi bekleme ama ürün olarak gzl zaten çocuklar 2. Ye giyemiyolar bile. Ankara’da mağazaları felanda var bu sayfanın ben genelde mağazasından alışveriş yapıyorum guvenebilirsiniz yani
Senaatalan Senem1234 Ankara da devasa mağazaları var ama inan kumaşları çok kötü bebeğime kıyıp giydiremedim gelen hediye kıyafetleri 😏