Kızlar oğlum 19aylık sürekli ateşleniyor birgün iyiyse gecesi kötü uykusundan ağlayarak kalkıyor burun akıntısı çok var balgamı var şimdi de uyandı gene uykudan ateş içinde ateşi hep 38-39arası
gecen hafta gittik öyle bi idrar kan tahlili aldı ilaç yazdı gönderdi bugünde kötü oldu sabah sağlık ocağına gittik gene ilaç yazdı ama antibiyotik yazılmalı yoksa iyileşmez dedi doktorlar da yazmıyor yası küçük diye
simdi yeniden ateşlendi anca ağlıyor kucağımızda yatıyor anca acile gitsem mi