Deterjanhanim Gamzezzzz 4 sene öncesinde Bosch un kurutma makinasını almıştık evlenirken 2500 ya da 3000 civarındaydı ben çok memnunum hayat kurtarıcı resmen hele kışın çok büyük rahatlik
Bilgenihal Gamzezzzz merhaba Arçelik 800 km benim makinem güzel kurutuyor çok memnunum sadece çekme yapabiliyor o yüzden bütün kıyafetlerimizi normalden bi üst beden alıyorum birde bazı çamaşırlarda renk solduruyor gülü seven dikene katlanır çok büyük rahatlık hele kışın
Oglanannesi1603 Benim kurutmam beko D92HP çok memnunum yumuşacık oluyor kıyafetler tek sorun biraz çekiyor o yüzden oğluma hep 1 beden büyük alırım çekme payı olarak
Gamzezzzz Bilgenihal ben. Nasıl ayarlarım sizce onu çekme yapmaması için yada sentetik vs nasıl anlarım
Bilgenihal Gamzezzzz ben ayarlayamadım yani yapıyor alırken çok araştırdım çekme yapan b sınıfı olan makinelerdir falan demişti satıcı ama yapıyor yani a ++ makinem en çok pamuklularda oluyor atlet tişört vs
Oglanannesi1603 Gamzezzzz yok bizimkilerde çekiyor ama o kadar etkilemiyor ama çocukların zaten küçük ya gözle görünür fark oluyor