Ipek95 bebeğinin çok yüksek ihtimal gazı var. Karni taş gibi olur tuvalet yapama gaz çıkaramaz bacaklarını karnına doğru çeker. Anne sütü veya mamasi dışında hiçbir şey vermeyin. Sindirim sistemi yeterince gelişmedigi için bu sorunu yaşıyor 3 ila 6 ay arasında geçecektir. Gun içinde karnına bol bol gaz masajı yapın YouTubeda videoları var oradan bakıp öğrenebilirsiniz. Bebeği ve ayaklarını sicak tutun. Kiraz çekirdekli kemerler var onlardan alıp kullanabilirsiniz çok çok bi etkisi olmasa da rahatlatıyor yine de. Ayaklarına sicak su torbasını iyice sarıp koyabilirsiniz. Gaz icin en önemli şey kesinlikle masaj. Karnına yapılan masaj bağırsakları harekete geçiriyor benim bebeğim hep o şekilde rahatladı. Doktorun verdiği gaz damlaları dışında hiçbir şeyi yedirip icirmenizi tavsiye etmem daha çok küçük midesine ağır gelir