Bebeğim 7 aylık ve sağlıkocağının verdiği vegageron kan damlasını kullanıyordum. İçeriğine baktım ve paraben olduğu yazıyor. İlacı verdikten sonra kusuyor. Doktora söyledim tek seferde verme o zaman dedi ama bu ilacı kusuyor sonuçta bu çocuk parça parça da versem kusacak üstü başı kırmızı leke çıkmıyor da kıyafetlerinden..
Sizler ne kullanıyorsunuz kaç damla veriyorsunuz oğlum 9 kg şuan.