Hayal6190 Eşimden serum fizyolojik istedim ama bana serum şeklinde izotonik sodyum klorur yazıyo üzerinde ondan getirdi. Aynı şey mi. Normalde bunlar tüp tüp şeklinde olmuyor mu???? Bilen yazabilir mi rica etsem
Toprakseyran Hayal6190 yanında iğne ve şırıngası veriyorlar aslında eczaneden. Onunla çekip burnuna sıkıyordum. O dediğiniz de aynı serum fizyolojik