Deletedmom896 Darısı diğer Sma lı bebeklerimizin başına inşallah bizler onlar için umut olmaya devam 🙏
Deletedmom4444 Deletedmom896 Çok şükür ya o kadar mutlu oldum ki anlatamam.İnşallah darısı diger bebeklerin basına umarım bi an önce gerekli para toplanır.
Miniminnak22 Sevinçten ağlamak geliyor içimden Annesinin mutluluğunu düşünemiyorum, Darısı Ensar ve diğer çocuklarımıza
ikiprensannesi_gul Deletedmom896 çok şükür Allahımm 🙏🥰kurban olurum onun bakışlarına öyle çok sevindim ki yardımlarımız işe yaradı güzel oğlumuz kazandı ☺
YesimKnc Deletedmom896 çok şükür🤲🏻 Çok ağlamıştım görünce elimden ne geliyosa yaptım hep paylaştım herkese söyledim şimdi de mutluluk gözyaşları var 🥰 Hepimizin emekleri güzel sonuçlandı darısı tüm bebeklerimize ve çocuklarımıza inşallah🤲🏻🌿