Ogulveannesi NekwaSultan Benimde geç açılıyor 😒yazdığım msj hata veriyor sürekli göndermiyor yazıyor ama bir bakmışım aynı msj 10kere yazmışım 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ @adm 😏
BerrinMercan NekwaSultan mesaj yazarken ekran kayıyor ne yazdığımı bende görmüyorum sırf bu yüzden yazmak istediğim postlara aman uğraşamam diye konuya dahil olamıyorum okumakla yetiniyorum sinir bozucu
NekwaSultan BerrinMercan ekrani asagi yukari kaydir bulabilirsin yazini ya da cvp ekranini kapat yeniden ac🏵
Ayseciginannesi NekwaSultan aynen bendede oyle oluyor. Ayrica sayfada soru kalmiyor asagi tikliyorum daha fazla soru hostersin diye, bu defa tekrar bastan okudugum mesajara cikiyor sayfa. Bi turku buna da cozum bulunamadi
Yusufummm Bende profil fotosu koyamorum ekran kaydi duzelmio bide bebek takibine giremiorum hemen geri atio beni
NekwaSultan Yusufummm profil fotosu icin google den mutlubebekleriz.com a girip bir de ordan deneyin. En son güncellemeyi yaptınız mi peki?