pitircik2019 Merhaba sevgili anneler, Tecrubenizi tecrübe etmek istiyorum lütfen destek olur musunuz? Tuvalet eğitimine başlayacağım ve gece nasıl olacak kafama takılıyor. Gece uyandırıp tuvalete götürecek miyim ? Uyandırmadan akışına bırakıp devam eden var mı ? Ne kadar sürede alisiyorlar ? İnşallah bu süreci de sevgiyle tamamlayacağız oğlumla 🙏❤️
tatlisert pitircik2019 oğlumu birkaç kere kaldırmak istedim kesinlikle kalkmadı ve ağladı. Bende akışına bıraktım bir kere altına kaçırdı inşallah bi daha yapmaz 😊
ikiprensannesi_gul pitircik2019 merhaba ben büyük oğlumu tuvalete alıştırırken gün içinde çok uğraştım gece bezledim bi süre sonra küçük bebeğimde doğunca haliyle uyanıyorum her uyanmamda lazımlığını getirip odaya hadi annecim çişini yapıyosun diyip uyandırıyorum yapıyo öyle 🙈
pitircik2019 ikiprensannesi_gul ben uyandirirsam asla uykuya dönmez 😂 tek sorunumuz uyku , uyumak istemiyor.
Kelebek1407 pitircik2019 acaba oğlunuz kac yaşında bende kızımı alıştırmak istiyorum ama beceremedim bir türlü.
pitircik2019 Kelebek1407 26 aylık ☺️ alışır belki zamanı vardır. Bizde belirtileri olduğu için ve beni net olarak anladığı için başlamak istiyorum
Cookie Bizde 2 hafta önce başladık tuvalet eğitimine düşündüğüm kadar zor olmadı 2 günde kavradı oğlum, geceleri altına çok yapıyordu sabah pijamasina zıbınına kadar geçiyordu çişi Eğitime başladıktan sonra tutmayı öğrendiği için hiç yapmadı
pitircik2019 Cookie nelere dikkat ettiniz ? Kaç aylık ? Mesela kaç saatte bir sordunuz ? Oturunca yanında mi beklediniz vs vs ☺️
tatlisert pitircik2019 31 aylıkken başladık şu an 33 aylık ☺️ Birde yatmadan önce su içmek istiyor mecburen veriyorum altına yapacak diye korkuyorum ama çok ısrar ediyor içmek için. Çok şükür 1 kere kaçırdı onda da uyanıp anne çiş yaptım demişti. Bence gece kaldırmayı deneyin.
Kelebek1407 pitircik2019 Benim kızım da 27 aylık☺ bilemiyorum nasil yapacağım 2.ye hamileyim öğretmek istiyorum o yüzden.
Cookie 28 aylık sürekli kanepede oturduğu için kanepeye kalın halı örtüsü serdim kacırırsa kanepeye geçmesin diye İlk gün 15 dk da bir tuvalete götürdüm Alıştırma kilotu vb. kullanmadım beze benzetmesin diye Altına kaçırdığı zaman hemen pijamasını degismedim ıslakliktan rahatsız olsun diye (3dk kadar) Gün söylemeye başladı ben hep hatırlattım tuvalete gidelimmi diye sordum Gün çözdü çok şükür
pitircik2019 Cookie evet araştırmalarım da hep 3.gun tam anlamıyla kavradıkları bilgisine ulaşmıştım. Çok teşekkür ederim 💙
pitircik2019 tatlisert teşekkür ederim, ilk etap da bir iki defa deneyeceğim baktım uyku tamamen bölünüyor o zaman gece kaldirmayacağım. İnşallah kolayca bu süreci de tamamlarız 🥰
tatlisert pitircik2019 inşallah ☺️ ya seslendim hadi oğlum çişe gidelim diye beni hiç duymadı bile uykusuna devam etti. Bir kere aldım götürdüm ağlamaya başladı bende bıraktım artık. Belki sonra kendi kalkmak isteyecek bakalım 😊
pitircik2019 tatlisert tam kaç gün oldu ? Gündüzleri söylüyor mu ? Yoksa hala siz mi soruyorsunuz ? Kaka konusunda sorun yaşadınız mı ? ☺️