Kızlar Arel 100 de 100 oldu tedavisine gidecek Allah’ım içim içime sığmıyor elimden geleni yapmıştım burada postlar açmıştım oldu ya oldu Arel yaşayacak koşacak gülecek rahat nefes alacak ne olur ama diğer Sma lı bebekleri unutmayın bir liranıza bile ihtiyaçları var bana burada destek olan herkese de teşekkür ederim dualarınızı eksik etmeyin Arel hemen iyileşsin🤗🤗🤲