Nesizade oğlum 19aylık çok normal canım oğlum dün çok kötüydü bugün iyi ama yarının garantisi yok hergün farklı
dün sürekli ağladı ağzı yara içinde sadece süt içti onunla ayakta duruyor doktora kaç kere gittik ilaç yazmıyor yaşı küçük antibiyotik lazım ama veremeyiz diyor
eczaneden bugün organik ilaç aldık antibiyotik görevi gören biraz kendine geldi