Aselbuk herkeze iyi aksamlar bi sorum var. ilk kizimda sezeryan dogum yaptim 2019 da suan hamileyim 4 aylik . 2 ciyi normal dogum yapan varmi bi riski varmi ben cok korkuyorum normalden ama aklıma gelince yapabilirmiyyim diyede düşünüyorum😄
Mombaby Aselbuk 4 yildan once dogum olmuyor diye biliyorum yani sezeryan suresi 4 yil gecmis olmasi gerek ve her hastanede dogum olmuyor tam tesekkullu hastane olmali
BihterZiyagil Aselbuk 2,5 yıl ara ile yapan arkadaşım var ve çok memnundu. İyi doktor bulduktan sonra neden olmasın 😊
Tr6615 Alakası yok bünyeyle alakalı ben sezeryandan 1 yıl sonra ikinci Doğuma gittiğimde açılmam olduğunu istersem normal Doğuma alabileceklerini söylemişti doktorum ama bende Zaten ilki sezeryan ne gerek var normal diye istemedim 😂😂🤣🤣
Tr6615 Aselbuk hayırlısıyla kucağınıza alınız nasıl doğurdunuzun önemi yok siz ve bebişiniz sağlıklı mutlu olun da🤗😘❤️🥰