Catlakbiranne anlıyorum ben seni canım ama hepsi gecıcek ıcını rahat tut bende cok agladım uzuldum kim ne derse desin uzulme tek degil sın bu durumu yasayan cok kisi var ustesınden gelınmeyecek bısey yok bak suan oglum da kızımda misil misil uyuyo her sey akıp gidio o harekete alısiyosun hatta gecen tek basıma parka bile goturdum ikisini biri 16 aylık dıgerı 4 aylık biri kucakta biri bebek arabasında yani sıkıntı etme kafana takılan bse olursa sor emzirmeye devam et bence ama mama alırsada mamada ver damak tadı olussun ben o yonden sıkıntı cektım Allah korusun aniden kesmek gerekse mama almıodu emsın ama biberon da reddetmesin