2Minnosannesi Içi için hangi peyniri kullanıyorsunuz? Ve buzluğa atmadan önce bir işlem yapılması gerekiyor mu?
Bebek2020_ 2Minnosannesi soğanı kavur. Peynirle birleştir. İster maydonoz ekle istemezsen ekleme ama soğanlı yap çok güzel oluyor
2Minnosannesi Nuree Teşekkür ederim evde lor süzme ve kaşar peyniri var şu an lor ve süzme karıştırsam mı acaba
Zey6 Nuree çıkınca fırında mı pişiriyorsunuz yoksa kızartarak mı? Fırınlayınca üstüne yumurtadan başka bir şey sürülüyor mu
Minik1anne Zey6 ben firında yapıyor kızartada bilirsin çımar yağı ısinınca buzunu salmadan kızart canım. Fırında yumurta ve çörek otu atıyorum ben.
2Minnosannesi Bebek2020_ Kızlarıma yapacam da (30ve 15 aylik) severler mı acaba. Ben diyetteyim yemiyorum arada bir değişiklik olur kahvaltılarına diye düşündüm
Bebek2020_ 2Minnosannesi sağlık açısından sıkıntı çıkmaz alerjileri yoksa eğer. Sevip sevmeyeceklerini bilemem. Normalde peynir seviyorlarsa bu şekilde de severler bence