Edanurkya Kızlar ben spinal sezaryen oldum ve sırt agrisi yaşıyorum yani emzirirken aşırı ağrıyor eğilirken doktora gitmeli miyim yoksa geçici midir sizler de yaşayan oldmu ne gibi ağrılar kaldı yada..
Dereninannesi38 Edanurkya ben genel oldum doktorum spinalde uzun süreli bel agrısı olabileceğini söylemişti
Edanurkya Dereninannesi38 Bel ağrısı değil omuzlarim boynumun alt kısmı.oyle anlatayım ve çok şiddetli sürekli ağrı kesici alır oldum😑😑
Ayssss1 Edanurkya 4 ay uzun süreymiş 1-2 hafta falan olduysa geçer diyecektim bende sipinal oldum ama bel sırt agrım olmadı ilk 1 hafta sırtım agrıdı o kadar sonra geçti
bireylulannesi Edanurkya 6 ay oldu doğum yapalı ilk zamanlar inanılmaz bel ve sırt ağrısı yaşıyordum son iki aydır rahatım diyebilirim 🤷🏼♀️
Burculiceee Edanurkya Doktorum bana 2 gün sırt üstü yat demişti yoksa bel ağrısı olurmuş ameliyattan sonra sıvı kaçağı olabiliyormuş bende bir soeun olmadı şükür
Edanurkya Ozooo Sanırım artık bende alicam dayanilcak gibi degil huzurla emizremiyotum evladmi peki hangi bölüme aldin Canm randevuyu??
Ozooo Edanurkya kendi Doğum yaptıgım doktora aldım benim Doğum sırasında yapılan iğne yerleri bile agriyir