Kızlar babannemi hastaneye kaldırdık korona ve çok öksürüyordu. Ama Anadolu yakasında hiç boş yer kalmadığı için yeşilköyde bir hastaneye götürdüler. Bize çok uzak yani. Şu an sadece hava veriyorlarmış yarın doktoruna sorucam ama o hava verdikleri cihaz bebekler için kullandığımız nebülizatör ile aynı mıdır? Yani eve getirsek babannemi evde hava versek olur mu acaba? Tek sorun uzak olması değil hastaneye gitmeyi hiç istemiyordu korkuyordu evde daha iyi hisseder…