Zeynep141303
Benim kızım biz yemek yerken çok ağlıyor. Ben de ufaktan basladim. Anam babam usulü gidiyorum. Fazla yedirmiyorum. Biz kahvaltıda ne yiyorsak parça parça veriyorum. Yumurta, peynir, yoğurt vs. Bir de çorba yaptım daha iki kez. Biri yogurtluydu onu sevdi ama sebzeli çorbayı sevmedi. 6.aydan sonra blw denemeyi düşünüyorum. Eline alsın kendi yesin 😁