Brn2018 Biz ilk dozu geçen hafta olduk.Doktorumuz ağır bir aşı olduğunu,ateş ve huysuzluk yapabileceğini sürekli kontrollü olmamız gerektiğini söyledi.Ayrıca aşıdan 4 saat önce ve 4 saat sonra bir ölçek calpol verin demişti.öyle de yaptım.Allah’a şükür ateşsiz ve sıfır huysuzlukla atlattık.