Havvakck benim bebeğimde de reflü vardı emzirirken kendini geri çekiyordu mecbur doktora gittim ve reflü maması başlattı. Aptamil Ar diye bi mama başladık ondan sonra hem emzirdim hem bu mamayı verdim. Ama beni çok emmedi 6. Ayda bıraktı beni emmeyi. Dokuz ay boyunca bu reflü mamayı içti. Sonra düzeldi reflüsü normal mama ve ek gıda derken 14 aylık oldu şükür. Bir yaşından sonra bıraktık reflü mamasını.Allah kolaylık versin.inşallah tez zamanda düzelir beslenmesi.