momy_16 Merhaba anneler doğumdan sonra adet gormeye başladım gunum gelmeden tekrar adet oldum ve şuan bi ay olucak nerdeyse olmadım düzensizlik normal mi hamile de degilim
cocomelon33 momy_16 ben de doğumdan sonra bir kere oldum başka olmadım bir ay geçti nerdeyse hamile değilim test yaptım birsürü normal sanırım zamanla düzene giriyor