Kuzular bebeğim 6 aylık olcak en son ölçümde 9.400dü. 4.aydan sonra sütüm azaldı hele şu an baya nerden anlıyorum bebeğim emerken hırslanıyor yutkunmuyor çişli bez sayısı da düştü. Napcam ben ya Allahım affetsin o kadar yoruldum ki süt süt süt 6 aydın psikolojim bozuldu süt için ek takviyeler aylardır her gün 3lt su. Hala atamadım kafamdan doymuyor hissini tam evet kilosu guzel diyorum bu seferde bu çıkıyor zaten ilk aydan beri 15-20 defa çeker sonrası yutkunmazdı hep böyleydi bende sık emzirirdim hala öyle. Bugun karın gurultusu duydum bebişimde açlıktan diceksiniz nerden biliyorsun bilmiyorum belki de öyle yorumladım psikolojim bozuldu resmen 😭