mycutebaby canım mustela pişik olmasın diye kullanılıyor, pişik geçsin diye değil. Bebeğin kaka yaptığında şampuanı ile banyoda ılık suda yıka popusunu. Havlusu ile güzelce kurula. Altına sadece pijama giydir , minderin üstünde oynasın. Çiş yapınca ıslak mendili suda yıka onunla sil altını, sudocrem sür pişiğine bağla altını. Bu işlemi pişik geçene kadar tekrarla. Ben arada günde ½ defa sudocrem yerine pudra sürdüm çok çok az çamur olmicak kadar işeyince. Kuru tutuyor o da faydalı oldu. 2 günde geçti çok şükür. Mustela çok iyi bir krem pişiği önlüyor. Benim kızım gece çok işemişti o gün ondan pişik olmuştı. Şimdi gece de altını değiştiriyorum