4 aylık bebeğim var, geniz akıntısı kaldı geçen ayki gripten. Genzi tıkalı resmen zor uyuyor. serum fizyolojik nasıl kullanılıyor? Kaç damla damlatıp ne kadar beklemek gerekiyor? Ben 1 dk falan bekleyip otri bebeyle çekiyorum ama sadece serum geliyor sanki sümük gelmiyor. Yanlış mı kullanıyorum acaba? Geniz akıntısı için ne yapmak lazım :(