Buraksaime Merhaba! Kızlar oğlum 4ay 19 günlük ve testislerinde iki tane siyah kıl vardı bugün farkkettimki çoğalmış doktorumu aradım resim yolladım bunun önemli olduğunu ve çocuk endokrinoloji bölümüne götürmemi söyledi böyle bir durum yaşayan varmı
Kayram64 Buraksaime hormon eksikliğinden diye okumuştum canım endokrine gönderme sebebi de muhtemelen bundan olsa gerek kalbini ferah tut tedbir amaçlı göndermiştir inşallah kötü bişi çıkmaz 🤲🏻
Buraksaime SedaMeyra bende bilmiyorum ama doktor önmli dedi cuma günü götürcem inş önemli bir şey degildir
sheesyelllow Buraksaime ay benim oğlumda da var sarı sari birazcık sünnet doktoru bişey demedi ama merak ettim simdi
Canballim Buraksaime canım merhaba benm cocugumda genetik hastalık çıkmıştı doktor kıllanma olursa getir demişti. Takipteyiz biz de. Ama korkma hormonsal biseydir. Bizimki böbrekusti bezleri ile ilgili idi. Gönlünü ferah tut.
Canballim Buraksaime inşallah canım Allah dermansız dert vermesin bebislerimiz hep iyi olsun inşallah 😌
Elifsmotherr Buraksaime Endokrine erken saatte götür cnm hormon tahlilleri hemen çıkmıyor. Geçen hafta bende kızımı götürdüm. kan anca öğlen alındı ertesi gün sonuçlandı.