Kızlar ailecek boğaz ağrısı ateş burun akıntısı şikayetleriyle covid korkusuyla hastaneye başvurduk hatta o kadar emindik ki birkaç gün bekledik yine testverdik negatif çıktı. Salgın olduğu söylendi. Sorun şu ki burnum komple tıkalı. Bebeğim iki buçuk aylık henüz. Bugün fark ettim bebeğim sık öksürmeye sık hapşurmaya başladı. Ateşi yok. Bu aylardaki bebeklerin ağızdan nefes alamadığı, sadece burundan nefes aldığı söyleniyor bazen ağlarken bilinçsizce boğazdan alırlarmış. Bu yüzden burun tıkanıklığı çok tehlikeli deniyor. Şimdi bu çocuğun burnu tıkanırsa ben napıcam nefes alamayıp ölür diye çok korkuyorum kaygılarıma engel olamıyorum. Serum fizyolojikle açıp aspiratörle çeksem bile bilirsiniz kendinizden hop mukus tekrar doluyor o bölgeye. Başına gelen var mı nolur yardım edin fikir verin bana 🥺🥺🥺