Merhabalar arkadaşlar
Ben kamu çalışanı bir anneyim. Ben işteyken bebeğime annem bakıyor babamda ona destekçi oluyor. Her ikiside 60 yaşında insanlar. Bebeğim 10 aylık kız bebek. Tv izletmiyorum ama brn işteyken annrm güzfüz kuşağı babam haber bültenleri derken çocuk tv ye maruz kalıyor. Koca adamlara çocuğa elinizden geldiğince izletmeyin diyorum ama onlarda benim yüzümden her gün evlerinden kalkıp geliyorlar bütün gün sadece oturamazlar anlıyorum ama ben bunu nasıl çözebilirim. Yaşayanlar öneri versinler..