fadimarmutcu01 Merhaba canım tecrübeli annelerim sezeryanla doğum yapalı 1 hafta oldu 2 gündür göğsümde aşırı sertlik ve agrı var ucların yara olmasından bahsetmiyorum bile nolur bi yardım edin ağlıyorum artık emzirirken 😭
MyEternalLoveNoyann fadimarmutcu01 mastıt mi oldun acaba ateş varmı goguslerinde. Duşa gir sıcak suyla goguslerine masaj yap sonrasında sağma makinen varsa sagmayi dene düzelmezse de hastaneye git bence
Koala06 fadimarmutcu01 Sütünü sağ duştayken sıcak suyun altında masaj yap göğüslerine mastit olmaman için. Şuan göğüsler kontrolsüz süt ürettiği için süt fazlalığı var sağabiliyosan sağ dolapta sakla canım
Solguncicek1 fadimarmutcu01 bende öyle olmuştum bunun tek çözümü sağmak göğüslerini boşaltmak zorundasın hastaneye gitsen bile bunu söyliceklerdir
yigitcaninannesi fadimarmutcu01 2 gündür bu göğüs den dolayı ateş ağrı halsizlik üşüme titreme yaşıyorum çok zorlanıyorum bende sıcak suyla masaj yapıp sagiyorum az da olsa rahatlıyor tekrarlarsa hastaneye gidicem mecbur
fadimarmutcu01 Koala06 duşa giremiyorum de 10 gün su değdirme dedi ama çok kötü sertlik ne uyuya biliyorum ne yatabiliyorum emerken çok zorlanıyorum
Nejlavrl fadimarmutcu01 canim sicak suya havluyu bastir sık sık gogsune koy sicakligiyla tikanan yerler acilsin tekrarla bunu 4 5 defa havlu sicaak olsun seni yakmayacak kadar sonrada sütünü sag arkasından
MyEternalLoveNoyann fadimarmutcu01 o zaman havluyu ısıt canım goguslerine kapat o şekilde önce masaj yap sonra sağ yoksa daha kötü olur doğum yaptığımin ilk haftası bende de oldu biliyorum çok canın yanıyor ben o şekilde yaptım bide saat başı sağıp sütü boşalttım ertesi güne rahatladim
Koala06 fadimarmutcu01 Allah allah ben 5. Gün duş almıştım. Ozamam lavabodan sıcak suyu aç eğil göğsünü yıka duşun altında masaj yap. Ben bi gece mastit olmuştum duş alcak halim yoktu öylr yaptım sıka sıka sağdım. Allah korusun mastit olursan daha çok canın yanar
fadimarmutcu01 Koala06 bu daha ilk doğumum neyin nasıl olacağını bilmiyorum 2 3 saate bir emziriyorum hem gece hem gündüz ama gene de sertlik oluştu inanın agrısına dayanamıyorum ağlayacak derecedeyim bide köyde oturuyorum şehire uzaktayım
Banu- fadimarmutcu01 ilk günler maalesef oluyor. Emzirme sonrası tam boşaltmazsa bebek sapmanız gerekiyor olabilir. Dikkat edilmezse mastit enfeksiyonu olabiliyor.
fgnrcp2704 fadimarmutcu01 sık sık emzir canım yaralarindan dolayı çok aciycak ama yapcak bişey yok emzir sağ emzir sağ şuan kontrolsüz süt üretimi yapıyor o yüzden süt kalmasın Memede geçmezse de doktora git bide emzirmeden önce sıcak kompleks yap havluyla filan masaj yap emzirdikten sonrada soğuk kompleks yap iyi gelecektir bende o dönemler çok zorlaniyodum Allah yardımcın olsun ❤️