mustafayamaninannesi Sorum yukarda hanımlar ama bişey yemesem de motilium kullanıyorum kilo alımı yapar mı kullanan varmı aramızda acaba
Woody mustafayamaninannesi motilium çok zararlı bi ilac. Çok zorda kalirsa min. Dozda maksimum 1 haftsa kullanilmasi oneriliyor. Yurtdisinda bwlli biryas altına yasak. Ani kalp krizi ve ölüme yol aciyor. Kilodan daha önemli sıkıntıları var yani
mustafayamaninannesi Woody bunların hepsini biliyorum araştırdığımda öğrendim dr uma da danıştım ayrıca kendisi verdi yazdı kullandım kullanıyorum kendi kafama göre alıp içmedim 🤦🏼♀️
Woody mustafayamaninannesi her doktor doğruyu söylüyor diye bir sey yok malesef. 2 3 aylıj cocuklara bile veriliyor bu ilax ülkemizde. Yurtdisinda ise tamamen yasak. Ciddi yan etkisi olmasa çoğu ulkede yasaklanmazdi. Solgar Bestlak vs denediniz mi? Süt gelecek diye kalbi riske atmaya gerek yok bence. Siz bilirsiniz. Allah korusun.
mustafayamaninannesi Woody solgar b12 ile kullanıyorum ama artık bırakmayı düşünüyorum solgara devam edicem gibi gözüküyor çünkü normal insan ebatından çıktım 😂😂😂
Woody mustafayamaninannesi bestlak ise yaratmıştı ben de En çok dut yaradı ama 1, 5 su bardagi suda 2 3 kasik kuru dutu kaynatin. 7 8 dk kaynasın. Sonr icin
mustafayamaninannesi Woody canım ben aklına gelebilecek herşeyi denedim be yazıkki işe yaramadı prolaktin düşüklüğüm olduğu için dereotu kurudut bulgur tahin hurma özel çaylar gibi gibi keşke işe yarasaydı hiç kullanmak zorunda kalmazdım