Biryigitanasi Canım çok geçmiş olsun.. bu korkuyu endişeyi cok iyi biliyorum benim basımdanda gecti. oglum koltuktan asagı ve mermerin üstüne nasıl düsgütünü görmedim yanına koştugumda oğlumun iğne olurken bir aglama sekli var öyle aglıyordu yerdeyken çok kötü oldum simdi bile yazarken gözlerim doldu.. Hemen kucagıma aldım ve sustu hiç bir degisiklik görmedik babasını aradım hemen işten eve geldi oda yolda aglayarak geliyordu . Çok kötü bir durum allah kimsenin basıma vermesin ve lütfen hiç bir anne benim basıma gelmez demesin bende öyle diyordum cünkü .artık bende fobi olustu cocuga zarar gelecek die her zaman elim ayagım titrek bir sekilde .. allahım korudu hiç bir sıkıntımız olmadı ama o günden sonra kat kat özen gösteriyorum güvenligine ..