Merhaba, Dün akşam bebeğimi sallamak için kendi odama götürdüm emziği salonda unuttuğum için oğlumu yatağa koydum ama kenarda değildi çok fazla salona emzik almaya gittim ama on saniye bile sürmemiştir alıp dönmem dönerkende aklımdan düşermi acaba hızlu gidiyim diye geçirdim tam odaya girdim oğlum döndü ve kafasının üstüne düştü o kadar korktum ki alana kadar aklımdan düşüşünü gördüğüm için dedim kesin kırıldı boynu o kadar kötü düştü ki anlatamam size hemen aldım kucağıma neyse ki ağlamaya başladı dedim düşündüğüm çıkmadı çok şükür hemen aldım acile götürdüm kucağımda koşa koşa tomografi çekildi iki kez 4 saat arayla sonra beyin cerrahisi plikiliniğine yönlendirdiler henen randevu aldım bugün götürdün bişey çıkmadı kusma olursa fışkırtmalı şekilde getirin dedi doktor çok şükür. Ana ben gözümden o düşme anını silemiyorum hep aklıma geliyo kendimi suçluyorum vicdan azabı çekiyorum eşimde dün bana surat astı sabah özür diledi ama oda öyle yaptığı için kendimi çok kötü hissediyorum ben iyi bi anne olamadım sanırım 😔 bu arada oğlum 6 bucuk aylık uzun oldu kusura bakmayın içimi dökmek istedim çok üzülüyorum çok 😢😢😢