Bet6766 Bebeğimin gümüş nitrat ile göbeği yakıldı ağlamaları oluyor şimdi evde acaba göbeği acıyor yada ağrıyor mu bilen başına gelen var mı
Yedaarven Bet6766 Ondan değildir muhtemelen. Kızımın da yakılmıştı hiç sıkıntı yaşamamıştık. Benim burnumdaki damarlar yakılmıştı 19 20 li yaşlarındayken. Hiç acısı yoktu.🥰
Bet6766 Yedaarven sancı gibi bişey giriyor heralde anlayamıyorum belli aralıklarda ıkınıyor ve ağlıyor beş on saniye sonra geçiyor gazı mı var acaba