10 aYlık bebeğim Yemiyor ne yapsam yemiyor. Çorbalar yapıyorum yemekler yapıyorum ona ama yemiyor. Kafasını çeviriyo eliyle itiyo 🤦🏻♀️ Sadece gece maması ve bebe büskivisi pirinç unlu muhallebi yediriyorum zar zor. Çok üzülüyorum. Ne yapmam gerek var mı yaşayan?