Mimozacicegim Linom Kuzenim kızı için kullanıyor şuan kızı 5 yaşında ve amip. Doktor onun için verdi. Günde 1 kere kullanıyorlar
annekuzusuuuu Linom 19 aylık oğluma iştah açıyor diye doktor verdi yarım kaşık gece yatmadan yarim saat önce veriyordum gerçekten uyku yapıyor doktorda demişti uyku da yapıyor diye bi zararını görmedim şuan için
Kumru_ Linom Bir ara ben kullandım iştah için bana bile aşırı uyku yapmıştı bence küçük çocuklara vermeyin. Bana çok ağır gelmişti
annekuzusuuuu Linom hayır canım surup kaşığının içinde yazıyor zaten 2.5 diye o kadar vereceksin yada ilaç kaşığıyla yarim verebilirsin tam anlatamadım sanırım
Kumru_ Linom Siz bilirsiniz ama dediğim gibi ben koca kadınım sarhoş gibi sallasalar uyanmiyordum çok kötü oluyordum kullanınca
Linom Saripapatyammm kendim rahat rahat uyumak için vermicem sadece bi iki gün verip uykusunun düzene girmesine sağlamk istiyorum böyle bi ben şekil kendi bile acı çekiyor
Alpereninannesiiii Asla önermiyorum…. Kendim kullandım bizzat. Bekarlğımda zayıflığımdan dolayı kilo almak için. Ama iğrenç bir şurup. İnsanın dengesini bozuyor. Kaldı ki bebek çocuk içecek. Bence vermeyin. 🙏🏻