_prensesannesiyim hiç korkma bu hastalığın en ileri seviyesi bile olsa ömür boyu bi hap kullnaıyo sadece bi sıkıntı olmaz benim oğlumda da cıkmıştı 2 ay ilacı kullandık ezip sütle veriyodum sonra sınırda cıktı gerek duymadılar ilaca bıraktık, 4-5 yasıbda bi daha kontrol ettiricez suan 2 yasında masallah gayet iyiyiz