Kizim 3 bucuk yasinda krese yazdirdik yarim gun gidiyor nasil anlatsam bana takintilari var gibi geliyor ya cocuk kum olan bir parka giremiyor ayagima bulasiyor diye agliyor saatlerce veya eli boya olsa bir noktacik bile yika diye tuturuyor ustune yemek dokulse azcik bile olsa ustumu degistirtiyor nasil aklim almiyor kizim takintilimi ben anlamiyorum babasiyla konusup pedegoga gidecez ama basina gelen duyan varmi merak etim ?